Rabu, 9 Jun 2010

ZIARAH SAUDARA KITA USIA DI KAMPUNG KOROMOKO KOTA MARUDU




SEDEKAH…Kelihatan Abdullah yang diiringi oleh Abd.Kahar, Ramlah menyampaikan sumbangan kepada salah seorang saudara kita di majlis tersebut

ZIARAH SAUDARA KITA…Pertubuhan Islam Seluruh Sabah (USIA) pada selesa lepas telah melakukan program Ziarah sudara kita bertempat di Koromoko kira-kira 50 Kilometer dari PeKan Kota Marudu. Program tersebut diisi dengan majlis ceramah dan forum agama yang dijayakan oleh Pengarah Dakwah (USIA) Ustaz Abu Huraira Abdurahman bersama pegawai dakwah (USIA) Ustaz Soeharto Soekarni . Disamping itu (USIA) juga turut menyampaikan bantuan keperluan dapur kepada saudara kita di kampung tersebut. Berucap di majlis ini Setiausaha Agung (USIA) Datuk Haji Abdullah Hussin mengesa umat Islam di kampung ini agar sentiasa bantu membantu dan berusaha mempertingkatkan ilmu agama dari masa ke semasa. Beliau juga turut mengingatkan mereka agar menghindari dari terjebak dengan perkara negetif dan menanam nilai ajaran Islam ke dalam diri mereka sesuai dengan ajaran agama Islam yang menyeru umatnya ke jalan kebaikan.

Hadir sama di majlis tersebut Ketua (USIA) bahagian Kota Marudu Ustaz Abd.Kahar Abdul Rahman,Ketua Wanita (USIA) Bahagian Kota Marudu Ramlah ramlan dan Ketua Belia Ustaz Mohd.Azrin

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum wtb.. Kumaa sid tongo pinsan2 ku, om kikiawi kobpenaian sid Islam ... Salam sejahera kumaa keluarga om isai isai ih..
    Waro ot pokirimon ku ot link laman Web siti. Mudah2an ogumu ot kowosian diti mongowit tokow dot "takut Tuhan om Rindu Nabi". Kopiwosian. Boh..
    -TV Nur Muhammad

    http://tv.nurmuhammad.net/

    - Radio Nur Muhammad

    http://radio.nurmuhammad.net/

    Ong waro sorita @ komen potodon sitid email ku ki:

    Md_jihad13@yahoo.com

    BalasPadam