Rabu, 5 Mei 2010

TUN SAKARAN TERIMA KUNJUNGAN HORMAT YDP YADIM




BERTUKAR CENDERAMATA...Kelihatan Sakaran sambil diperhatiankan oleh Aidi,Matussin dan Abdullah menerima cendera kenangan dari Aziz Jamaluddin selepas kunjungan tersebut


TERIMA KUNJUNGAN HORMAT...Yang Dipertua Pertubuhan Islam Seluruh Sabah (USIA) Tun Datuk Seri Panglima Haji Sakaran Dandai baru-baru ini menerima kunjungan hormat dari Yang Dipertua Yayasan Dakwah Islam Malaysia (YADIM) yang baru ) Dato Aziz Jamaluddin Mohd.Tahir yang diiringi oleh Ketua Pegawai Ekseutif (YADIM ) Dr. Ahmad Fazli Ahmad Tajudin dan Pengarah (YADIM) Sabah Dato Laliman Dato Hussin di ibu pejabat (USIA) jalan Sembulan. Turut menyembut ketibaan rombongan ini termasuklah Naib Yang Dipertua (USIA) Datuk Haji Aidi Mokthar,Datuk Haji Matussin Awang Damit dan Setiausaha Agung (USIA) Datuk Haji Abdullah Hussin.

Perjumpaan tersebut bukan sahaja pertemuan perkenalan namun turut membincangkan soal kerjasama antara kedua-dua pertubuhan tersebut terutamanya dalam soal kerjasama melaksanakan program-program dakwah di negeri ini dimana ianya akan memberikan impak yang lebih berkesan bagi mengembangkan syiar islam yang manafaatnya akan dapat dikongsi bersama oleh umat Islam di negeri ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan